пятница, 11 апреля 2014 г.

Рефлексія. Модуль 9.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Я ознайомилась з  прикладами учнівських робіт та засобами їх оцінювання; побачила, що задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Ми проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів.
Модуль допоміг мені зрозуміти, як краще я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими у навчанні, як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів, як краще планувати навчальний процес, враховуючи різні способи сприйняття інформації дітьми з різними типами темпераменту, як краще заохочувати учнів до впевненості й незалежності в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий